Korkealaatuiset palvelut, luottamus ja asiakastyytyväisyys

Laatupolitiikka ohjaa Mitan vastuullista ja ammattimaista toimintaa kaikissa liiketoiminnoissa. Laatu merkitsee meille luottamusta, asiakastyytyväisyyttä ja korkeatasoista palvelua.

Mitta on tietoa – ja laatua

Laatu on meille keskeinen arvo, ja siksi kehitämme toimintaamme jatkuvasti. Aidosti vaikuttava laadunkehitys onnistuu vain tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme ja muiden sidosryhmiemme kanssa. Näin laatu ei jää pelkiksi dokumenteiksi, vaan säilyy elävänä osana arkea.

Sertifikaatit ja pätevyydet

 

Laatutavoitteita

  • Asiakastyytyväisyyden lisääminen
  • Asiakkaiden odotusten ymmärtäminen, niihin vastaaminen ja niiden ylittäminen
  • Ratkaisujen tarjoaminen
  • Laadun edistäminen
  • Henkilöstön osaamisen kehittäminen
  • Parannukset saadun palautteen perusteella
  • Vastuullisen toiminnan kehittäminen osana laatu-politiikkaa

Laatupolitiikka

Mitta on konsultointiyritys, joka toimii rakentamisen ja suunnittelun kenttäpalveluissa. Työskentelemme useilla liiketoiminta-alueilla, kuten Mittaus, Maaperätutkimus, Maa-aines-, betoni- ja haitta-ainelaboratorio ja Ympäristöpalvelut.

Työskentelemällä ammattimaisesti ja vastuullisesti tarjoamme kilpailukykyisiä parhaita mahdollisia palveluja asiakkaillemme. Asiakkaidemme tulee luottaa Mittaan ja pyrimme olemaan heille luonnollinen ensimmäinen valinta liiketoimintatarpeen syntyessä.

Täyttääksemme sitoumuksemme

  • vastaamme asiakkaidemme tarpeisiin ja ideoihin, mittaamme asiakkaiden käsityksiä meistä ja ryhdymme parannustoimenpiteisiin, jotka lisäävät asiakastyytyväisyyttä.
  • ylläpidämme korkeatasoista palvelua, joka vastaa asiakkaiden odotuksia tai ylittää ne tuotteiden laadulla, toimitusvarmuudella sekä henkilökohtaisella palvelulla.
  • teemme yhteistyötä sidosryhmien kanssa laadun edistämiseksi.
  • kasvatamme työntekijöidemme osaamista heidän kehittymisekseen ja lisäarvon luomiseksi asiakkaillemme sekä liiketoiminnallemme.
  • tunnistamme ja ymmärrämme asiakkaiden odotuksia ja esitämme heille vaihtoehtoisia toteutustapoja ja kerromme niiden vaikutuksista kokonaisuuteen.
  • annamme työntekijöillemme mahdollisuuden tuoda esille liiketoiminnan parannusehdotuksia koko arvoketjussa toimittajalta asiakkaalle.