Lämmin kiitos luottamuksestanne!
Pyysimme asiakkailtamme palautetta siitä, kuinka hyvin olemme onnistuneet työssämme. Vuotta 2024 koskevaan sähköiseen asiakaskyselyyn vastasi 110 henkilöä.

Teettämässämme asiakastyytyväisyyskyselyssä saimme suositteluindeksiksi (NPS) erinomaisen +66, mikä vastaa aiempien vuosien tasoa.
Erityisen ilahduttavaa oli se, että 77,2 % vastaajista antoi palveluidemme laadulle ja toteutukselle arvosanaksi 9 tai 10. Lisäksi 74,4 % vastaajista koki, että ymmärrämme erittäin hyvin asiakkaidemme haasteet ja tarpeet projekteissa. Tämä kertoo siitä, että olemme onnistuneet toimimaan luotettavana kumppanina ja ratkaisemaan mahdolliset ongelmatilanteet tehokkaasti.
Olemme erittäin kiitollisia kaikille vastaajille arvokkaasta palautteesta – niin kiitoksista kuin kehitysehdotuksistakin. Oli ilo lukea tyytyväisiä kommenttejanne.
Olemme ottaneet myös kehitysideat vakavasti ja pohdimme parhaillaan, miten voimme palvella teitä jatkossa vieläkin paremmin.
Kysely koski kaikkia Mitta Oy:n tarjoamia palveluita: mittauksia, maaperätutkimuksia, laboratoriopalveluita, ympäristöpalveluita sekä IoT-monitorointipalveluitamme.